lördag 8 februari 2014

Här händer’e grejer!

DET VAR EN lätt omtumlande dag igår. Den började med att jag tas­sade ut och hämtade posten, som förvånande nog inte bestod av räk­ningar utan bjöd på en cd-beställning från BTJ Sverige AB! Det finns alltså bibliotek i good ol’ Sweden som tycker att MP3-versionen av ”60+ och singel” kan vara värd att köpa in i sin fysiska form. Wow, liksom ...

Dagens andra överraskning bestod Lilla A med, när hon ringde och med­delade, att hon alldeles på egen hand varit och fått första dosen av sin Twinriximmunisering stucken i armen. Utan mamma! Damen väx­er till sig fortare än jag hinner med. Wow-wow, liksom ...

Något senare kom nästa överraskning: jag har fått mejl från ett svenskt förlag, som noterat bokens framgång och visar intresse för att ge ut den. Att bli tillfrågad av ett förlag, det är stort det. Wow-wow-wow, liksom ...


2 kommentarer:

  1. Härligt att din bok blir ordentligt uppskattad - det är den verkligen värd! Och jag hoppas verkligen att man snart får läsa om när Solveig susar runt i en Miata..... Vore helt fantastiskt om du fick till en uppföljare!!!!!
    KRAM och TREVLIG HELG
    Susie

    SvaraRadera
  2. Vilken tur, att jag hann få ett dedicerat exemplar av din bok, nu är du snart så berömd, att du inte skulle hinna med att skriva i böckerna! Imponerad och glad för din skull!
    Kram, monica

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!